Klachtenformulier

Heeft u een klacht over onze praktijk?

Indien u zich om welke reden dan ook niet goed geholpen of gehoord voelt, aarzelt u dan niet om dit met een van ons te bespreken. Het is in ieders belang dat misverstanden worden opgehelderd en dat fouten worden hersteld. Wij  willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt.

Wat kunt u doen met uw klacht?

Probeer samen met uw huisarts het probleem op te lossen. Uw huisarts stelt het op prijs indien hij de gelegenheid krijgt de oorzaak van uw klacht met uw te bespreken. Dat kan ook als de klacht over de praktijkassistente, de praktijkondersteuner of waarnemer gaat.

U kunt hiervoor het   klachtenformulier invullen en inleveren bij of opsturen naar de praktijk. Onderstaand klachtenformulier kan ook worden gebruikt. Eén van onze medewerkers neemt uw klacht dan in behandeling en zal contact met u opnemen voor de verdere afhandeling.

Mocht u desondanks niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, dan is het goed om te weten dat er een onafhankelijk bureau bestaat, waar u terecht kunt: Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Noord-Nederland, www.skhnn.nl

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.